Dette er et forældet cockpit livery for JCS F16 for X-Plane 10

X-Plane - Min foretrukne hobby!
Jeg har lavet en side her, kun for X-Plane. Det er min store hobby og jeg vil da gerne dele mine fremskridt med andre på nettet. Jeg skriver på dansk for det meste, men vil dog slå over i engelsk ind i mellem da de fleste brugere af X-Plane kommer fra udlandet.
Jeg vil også lave andre sider end min blog her på siden. Der kommer et galleri og en video sektion.
Min X-Plane Simulator Blog
Skrevet af Michael Jensen-Maar - 2. feb. 2017 22.43
Jeg blev inviteret til flyveskolen LearnToFly i Aalborg hvor jeg var lovet en tur i luften med en rigtig Dianond DA40. Det gik ikke lige som det skulle.
Skrevet af Michael Jensen-Maar - 23. nov. 2016 17.16
Jeg så en film på Youtube hvor der blev fortalt på en klar og enkelt måde hvordan man lander en flyvemaskine. Her er så mine forsøg.
Skrevet af Michael Jensen-Maar - 15. maj 2016 18.41
Jeg satte mig, jeg fløj og jeg landede. Det har været en utrolig rejse at lære en Airbus A320 at kende. Men nu kan jeg både starte, flyve og lande.
Skrevet af Michael Jensen-Maar - 29. okt. 2015 21.24
Jeg har trænet meget i min Cessna 172SP og syntes jeg er blevet rigtig god til det. Men lidt i det skjulte har jeg forsøgt mig en helikopter Agusta AB412
Skrevet af Michael Jensen-Maar - 28. okt. 2015 08.00
Som en del mennesker ved flyver jeg med en flysimulator (X-Plane). Og nu tager sværhedsgraden til. En flyvetur over Randers i denne Cessna 172SP Skyhawk.
Skrevet af Michael Jensen-Maar - 27. okt. 2015 10.49
Der er vist ingen tvivl om at X-Plane fylder en del i mit liv. Så er der nok nogen der spørg - Hvordan får du tid til det?